Teambuilding

Eendaagse percussieworkshop voor jouw team

Laat je verrassen op een muzikale reis door het bespelen van Braziliaanse trommels (percussie). Onze eendaagse workshops zijn een originele en leuke manier om gezamenlijk iets met elkaar te doen, als vriendengroep of met collega’s buiten het werk om.

Waarom een percussie workshop?

Samen muziek maken is ontspannend en gezellig. Met percussie ben je fysiek bezig, zonder dat er sprake is van competitie of agressie. Ervaar hoe lekker het is om te spelen.

Hoe ziet de workshop er uit?

Met een groep van maximaal 40 mensen gaan we in een uur stapsgewijs bezig met het aanvoelen van ritme en het spelen van een eigen compositie.

Moet je muzikaal zijn?

Nee, deze dag is toegankelijk voor iedereen en je zult verbaasd zijn van jezelf. De ervaring leert dat iedereen terugkijkt op een plezierige , ongedwongen en bijzondere dag in een veilige setting.

Waarom een percussie workshop voor jouw team bij ons volgen?

We hebben al veel workshops gegeven aan uiteenlopende organisaties en bedrijven, zoals de Gasunie, gemeenten, vrachtwagenchauffeurs, de politie, leerkrachten en personeel van het UMCG.Vaak gaan deelnemers er van uit dat het een Djembé workshop is. Maar onze workshop bestaat uit Braziliaanse percussie met popinvloeden en focus op melodie, en is daardoor gevarieerder. Achteraf krijgen we vaak te horen dat deelnemers zich op hun gemak voelden bij de docent en de manier van lesgeven.

Ja, ik wil graag meer informatie