BEDRIJFSWORKSHOPS | WORKSHOP TIJDENS FEESTJE

Is uw team in ritme?

Het meest uitdagende en interessante werk kan soms gaan vervelen, waardoor een team niet meer optimaal functioneert. Teambuildingsbijeenkomsten en de reguliere bedrijfsuitjes worden snel aangegrepen om dit op te lossen; na alle survivals en barbecues heeft u wellicht behoefte aan iets anders.

Een bedrijfsuitje naar Ritmo di Mundu biedt op zo’n moment uitkomst!

Wij bieden verschillende mogelijkheden voor uw bedrijfsuitje of (personeels-)feest. Eén mogelijkheid is een workshop percussie van een dagdeel. Uw teamleden leren in een ontspannen sfeer op een andere manier samen te werken. Met percussie en zang zetten uw teamleden gezamenlijk een muzikaal product neer.

Junior Martir laat de deelnemers eerst kennismaken met wereldmuziek. Na een korte uitleg gaan de deelnemers onder deskundige leiding oefenen op verschillende percussie-instrumenten.

Een workshop percussie voor maximaal 20 cursisten duurt 1 uur.

Een bedrijfsuitje of bedrijfsfeest van Ritmo di Mundu is de ideale mogelijkheid om uw team weer in het juiste ritme te brengen!

Wilt u meer informatie over bedrijfsworkshops, neem dan contact op met Stichting Positivo.

CONTACT