MELODIC ROOTZ

Melodic Rootz geeft een spectaculaire show waarin oorspronkelijke Afrikaanse en Caribische ritmes samenkomen.
Er ontstaat een explosief nieuw en zeer dansbaar geluid, dat in Nederland zijn gelijke niet kent.

Melodic Rootz is een formatie die een mix van jazz, Caribische, Braziliaanse en Afrikaanse nummers ten gehore brengt.
De kracht van de band die in 2000 is opgericht, zit hem in zijn gevarieerde samenstelling. De Antilliaanse bandleider Junior Martir selecteerde samen met drie andere muzikanten bandleden uit Nederland, Afrika, De Molukken, Rusland, De Antillen en Zuid-Amerika. Melodic Rootz mag zich dan ook met recht een band van ‘wereldformaat’ noemen.

Melodic Rootz

Dat Melodic Rootz zich inmiddels ook ‘live’ heeft bewezen, bleek uit de uitverkochte zaal van de Oosterpoort in Groningen, waar de CD “Our Way” werd gepresenteerd.

Luister naar muziek van de CD “Our Way”

Drumi lanta

Don`t let me down

Ook tijdens andere gelegenheden heeft Melodic Rootz de laatste jaren vaak opgetreden. Zo was de band onder meer te zien op het United Colour Festival Rotterdam, Swinging Groningen, het Full Colour festival Zoetermeer en het Theater- en Muziekfestival Noorderzon. Ook speelde de band in het Afrika Museum in Nijmegen en in de Lawei in Drachten.

Wilt u informatie over het boeken van Melodic Rootz, neem dan contact op met Stichting Positivo.

Batatuké

Son Seis